Simone oli haastanut minut kertomaan omista omituisuuksistani. enhän minä ole omituinen? koitetaan...kuusi pitäisi keksiä.

1. En halua vakkarityötä vaikka sellaista minulle tarjottiin. viihdyn pätkätyöläisenä, vaikka noin yleisesti ottaen olen pätkätyökulttuuria vastaan niiden kohdalla joilla olisi todella halua ja taitoa saada pitkäaikaisempaa työtä.

2. Parhaiten viihdyn elämässäni silloin kun sitä ei tarvitse ollenkaan suunnitella päivää pidemmälle.

3. Minulla on kahvinkeitinneuroosi. Olen joutunut esimerkiksi  palaamaan kotiin oltuani jo perillä silloisessa koulussa, koska tuli olo että kahvinkeitin jäi päälle. Ei ollut.

4. Lauleskelen helposti ääneen kaduilla kulkiessani. Mieleen tupsahtaa myös usein biisejä kaikenmaailman tilanteissa (esim keskusteluista tai vaikka kaupankyltistä) ja huomaan usein niitä myös ääneen laulavani myös seurassa. Karaokessa en kuitenkaan koskaan suostu laulamaan koska inhoan olla huomion keskipisteenä.

5. Inhoan puhelimessa puhumista ja etenkin tekstiviestejä. Voisin nakata kännykän järveen, ellei se olisi työni kannalta tärkeä.

6.. Istun usein vaikka puistonpenkillä, kahviloissa tms. ja katselen ohi kulkevia ihmisiä ja keksin heille elämäntarinan, eli mistä he tulevat, minne menevät, mitä he ajattelevat ja tuntevat...millainen perhe heilä on ja mitä he tekevät työkseen ja mikä on heidän lempiruokansa ...tätä olen harrastanut jo vuosia. siitä ehkä on syntynyt myös kiinnostus ihmisten valokuvaamista kohtaan.

bubbling under: 7. . Uskon ihan oikeasti esim. keijuihin ja peikkoihin ja juttelen niille metsissä kulkiessa


niitä tuli nyt seitsemän. en haasta ketään erityistä, vastatkoot kuka tahtoo tähän :)

ja tänään soi Amy Winehouse - Rehab